حمایت «خودسرانه» از «سران فتنه»!

قرارگاه میثم

حمایت «خودسرانه» از «سران فتنه»!

رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه خط خبری خود برای فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور «پایان خانه‌نشینی موسوی و کروبی» خبری را به نقل از یک کارگروه سازمان ملل با عنوان جالب «کارگروه بازداشت‌های خودسرانه» منتشر کردند.                                                                        

سایت‌های مذکور در این خبر نوشتند که «کار گروه بازداشت‌های خودسرانۀ سازمان ملل متحد با خودسرانه خواندن حبس خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، از دولت ایران خواسته آنها را هر چه سریع‌تر آزاد کند!»

این روال همیشگی سازمان ملل و کار گروه‌های وابسته به آن است که سر بزنگاه به یاری مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران می‌آیند؛ سازمانی که صدها جرم و اتفاق ناگوار پس از انتخابات ایران را که با تحریک میرحسین موسوی و مهدی کروبی رخ داد را نادیده گرفته و هر آنچه که همسو با منافع رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا است را رسانه‌ای می‌کند

 یکی از مهم‌ترین آشوب‌هایی که در طول عمر ۳۴ ساله انقلاب اسلامی رخ داد. اغتشاشات و درگیری های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بود که با تحریک موسوی، کروبی و رهنورد آغاز شد.

این اغتشاشات هزینه‌های سنگینی برای نظام و مردم کشور به همراه داشت که پس از ماه‌ها جنجال و اغتشاش بالاخره با درایت رهبری و بصیرت مردم و برخی مسئولان به پایان رسید.

موسوی و کروبی پس از راه‌اندازی اغتشاشات گسترده و تحمیل هزینه‌های سنگین مادی و معنوی به کشور از اوایل اسفند سال ۸۹ خانه نشین شدند.

منبع: فرهنگ نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط سرباز ولایت در 4 / 11 / 1391برچسب:سران فتنه,جنبش سبز,شورای پارلمان اروپا,تبرئه سران فتنه,, ساعت | لينک ثابت |